MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 6 maja 2018

Super Star





                                 Są śliczne trzeba to przyznać  :D
                                 i mają dużą rzeszę wielbicieli różnego pokolenia,
                                 ale ja jakoś ich nie czuję i nic nie poradzę -
                                 no chyba tylko, że jakoś dziwnie do mnie trafiają!

                                         Tym razem też zgarnęłam dwie  :D

                             Uwaga!
                                          golizna  :P



                                             Przydałoby się je z indentyfikować




                                                                          fotka z sieci


                                           
                                                                             fotka z sieci



                                        Rysiaczek w słonku na balkonie ...


                                           Mangusta Karoliny poluje (tak jej się wydaje) na gołębia
                                             

                                                 ... a Maoś też Karoliny udaje, że go nie ma  :D



                                                                              Reszta ( dwie kotki) nie dała się obfocić  :(




22 komentarze:

  1. Urszula prawdopodobnie poznają tożsamości Barbie :-).
    Twój balkon jest idealny dla kotów, z ogrodzenia! Świetny pomysł i piękne koty :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D już sobie poradziłam :)
      Balkon musi być bezpieczny dla kotów - mieszkam w samym centrum :)))
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Super dziewczyny!
    Fotki kotów rozbrajające😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie te panny się podobają i mam do nich sentyment, ale chyba nie mogłabym przygarniać wyłącznie takie panny - nowości też bardzo lubię, ze względu na zróżnicowane ciałka, kolorki i buzie. W każdym razie fajne panienki :-) No a kociały mają teraz fajnie - ciepłe słonko grzeje :-) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam :) te nowości są jak magiczne zarazki :P
      Kociały to teraz nie chcą z balkonu wychodzić :)))
      Dziękuję Iguś i cieszę się z Twoich odwiedzin <3

      Usuń
  4. Fajnie mają koty na Twoim balkonie, trzeba to przyznać :-)
    Super Starki jakoś dziwnie do Ciebie trafiają! Mnie też się kilka przytrafiło i - o dziwo - mieszkają sobie u mnie spokojnie, ale nie zamierzam powiększać zbytnio grona tych laleczek :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a wiesz :) im bardziej ich nie chcę tym większym stadem wpychają się :)
      Balkon to teraz koci raj :D
      Dziękuję Oleńko i mocno pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Ciekawe panny, zwłaszcza ta z kolczykiem.
    Mój piesio też lubił wygrzewać się na balkonie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też się na tym balkonie wygrzewał, nawet jedna szyba zdjęta była specjalnie dla niego, coby lepszy miał widok :) - widać to na fotce.
      Dziękuję Nana <3

      Usuń
  6. Ha, one tak mają, że się znikąd zjawiaja. ;) Ale to fajnie, bo są piękne.

    Też jestem ciekawa, czy je zidentyfikujesz. Jeśli nikt nie rozpozna, to szukanie samemu zajmuje długi czas. Coś o tym wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doszłam do tego, która jest jaka :D
      Dziękuję Kameli i pozdrawiam <3

      Usuń
  7. A ja się odbijam w Maosiu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych lal ja też nie czuję i nie mam do nich żadnego sentymentu. Za to w Rysiaczku się zakochałam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysiaczek to numer jeden u nas :D
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Śliczne kociarki! Panienki także, choć przyda im się dobre spa ;). Do Superstarek mam sporo sympatii, bo do takich lalek wzdychałam w dzieciństwie, ale jakoś nie składa się, by któraś z nich dołączyła do mojej czeredki. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  10. KOTY i tak najlepsiejsze!!!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :