MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 7 lutego 2019

Christie






                             U Mangusty gdzieś w Londynie Christie szalenie na śniegu,

                                                 a u mnie we Wrocławiu bawi się w ogrodniczkę  :)







                                             Wiaderko i konewka to prezent do Oli
                                                                                                     - DZIĘKUJĘ


                                                             świetnie się sprawdza  ...


                                                          Hiacynt w dwóch kolorach.









                                                      Czyż nie jest urocza  :)







22 komentarze:

  1. O tak, Christie jest absolutnie urocza. :) I znakomita z niej ogrodniczka. Muszę moją Christie częściej wyciągać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ogrodniczka. Wiaderko i konewka niesamowite :)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wiem, dlaczego Twoje kwiaty są tak piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ogrodniczka! Hodowla kwiatów wychodzi jej świetnie, co mnie bardzo cieszy, bo może razem odgonią tę przebrzydłą zimę! Strasznie podobają mi się jej, nomen omen, ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomagam jej w odganianiu zimy :)
      Chiriann dziękuję i jest mi miło <3

      Usuń
  5. Kocham tę buzieńkę! Kocham, kocham! Twoja panna ma boskie ogrodniczki i superaśną bluzeczkę! Jaka cudna konewka! jakże miło popatrzeć na kwiaty! Zima jest z pewnością ciekawa i momentami efektowna, ale mój świat to ciepło - zdecydowanie. Dlatego patrzenie na Twoje kwiaty bardzo poprawia nastrój :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi brakuje kwiatów to co jest to i tak mało :D
      Iguś dziękuję i bardzo mi miło <3 <3 <3

      Usuń
  6. Piękne te Twoje kwiaty. A ogrodniczka wspaniałe się nimi zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w Londynie, tylko na wiosce 80km dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna!

    Przydałyby mi się takie skrzaty do podlewania kwiatków. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ogrodniczki czaderskie ma!!!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :