MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 12 lutego 2019

Miętowowłosa




                   
                                        Jeszcze parę ujęć ostatniego nabytku
                                                      przed małą zmianą   :)










                                                         Drażnią mnie te włosy,


                          i mały bonusik -


                                               Moja "staruszka" Miśka  :D




                                                           Miętówka  w  pudełku
                                                 
                                                  Barbie Fasionistas nr 110 z wypustu 2019 r.
                                                                                   mold  - Alec z 2016 r.





20 komentarzy:

  1. Co jej będziesz robić? Reroot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta poprawie, dodam świetliki i przełożę te kępy włosów coby jakoś wyglądały :)))

      Usuń
  2. Oo, ciekawa jestem, jak będzie wyglądała po planowanych zmianach! Najbardziej jednak zachwycił mnie myjący łapkę bonusik :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot wygląda jakby chichotał zasłaniając łapą pyszczek. ;)
    Te zielone włosy nie są takie złe. Ale ciekawa jestem jak panna będzie wyglądać po zmianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miśka ostrzy i myje pazury :D
      Po zmianie lalka powinna wyglądać lepiej :D

      Usuń
  4. Nie jestem zwolenniczka kolorowych włosów, ale wielką kociambrów. Głaski dla Misi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Królową wpisu jest Miśka - zdecydowanie ;-) choć i lalusza śliczna ;-) Co do włosków - mnie się podobają te zieloniaste włosy. Chyba się na nia także skuszę jak tylko znajdę u siebie jakąś bez zezika - u mnie wszystkie zezoleczki. Twoja śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się skuś <3
      a Miśka to i królową jest w realu :D
      Dzięki Iguś <3

      Usuń
  6. Panna jest ładna. Nie wiem, co Ci nie pasuje? Czekam jednak na poprawioną i wystylizowaną według Twojego pomysłu. Kocia urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. buźka do schrupania -
    włosy wolałabym całe
    czarne albo zielone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no ja też bym wolała :D
      ale spróbuję coś z tm zrobić :D

      Usuń
  8. A mi się te zielone włosy podobają. :) Zdecydowanie dobrze jej na mtm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że po zmianie będzie lepiej :D
      Dzięki Kamelio :D

      Usuń
  9. Ach, te kolorowe włosy! Nie wszystkim przypadają do gustu. Mniejsze ilości można by wyrwać, ale tu to niemożliwe. Choć właściwie ten kolor jest ładny i z czarnym pasuje... Panienka jest pogodna i pewnie ze spokojem przyjmie to, co jej zaproponujesz :-)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :