MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 18 lutego 2019

Dzień kota




                            ...  wczoraj był, no ale nie zdążyłam więc wpis leci dzisiaj.

                                       Ruda Alyssa  prawie jak kot 
                                                    i prawdziwy Rysiaczek :D



                                                                         IT













                                     
                                   
                                   



25 komentarzy:

  1. Ruda kocica boska.
    Rysiu przeuroczy.
    Jurand fajniutki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alyssa wygląda drapieżnie jak lampart. :)
    A biedaczkowi w stroju ludowym trzeba by domalować oczko.
    Rysio za to wyszedł jakby sobie selfie strzelał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alyssa to prawdziwa pantera. :) Rysiaczek cudny, jak zwykle czaruje wszystkich. Mam nadzieję, że Jurand niedługo odzyska wzrok. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie chłop i chyba był na imprezce :). Też mam nadzieję że dojdzie do siebie i będzie patrzył na świat dwojgiem ocząt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No patrz, jaki świetny strój dla Twojej elegantki! Kapitalny i na dodatek z kamizelką z futra! Super rozwiązanie! A buty to majstersztyk, jak zawsze! Jak Ty potrafisz takie maleństwa zrobić!? Jestem pod wrażeniem!
    Kociak słodziaczek a chłoptaś ma naprawdę rewelacyjny ubiór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłoptaś to podobna jakiś Słowak czeski :)
      Dziękuję Olu i cieszę się, że podobała Ci się garderoba <3

      Usuń
  6. Poprosimy zbliżenie butów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alyssa ma bardzo drapieżne ciuszki, w sam raz na tę okazję (buty absolutnie wymiatają!), a Rysiaczek cudny! Nie mogę się napatrzeć na jego kiełki :)!
    A Jurand jest, hm... tego... trochę straszny. Chyba wolałabym, żeby mi się nie przyśnił ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kiełki to wyjątkowo wyszły super, bo tak na co dzień to ich nie pokazuje :D
      Chiriann dziękuję serdecznie :D

      Usuń
  8. Piekna jest Alyssa ale kocizna z niewinna minka wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I tak Rysiaczek kradnie cały post- pozdrowienia od mojego burasa Okocima :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się oprzeć, aby go tu nie wsadzić :)
      Dzięki Kalinko :D

      Usuń
  10. Kurcze, juz na FB podobał mi się ten strój, a tutaj widze jeszcze tył... Pieknie dopracowany! I te buty, torebka... Wooow. Mega cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda w tym stroju! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakoś mi uknęło, że masz dwie Alysski...

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :