MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 23 lutego 2016

Zamykam




                                Bardzo chcę Wam wszystkim podziękować za:
                                odwiedziny, serdeczne i miłe komentarze,
                                za wsparcie, za poznane wspaniałe nowe znajomości,
                                a przede wszystkim
                                za miło spędzony tutaj z Wami czas :D

                                         I tak z dniem dzisiejszym chcę zamknąć ten blog.
                                i nie wiem czy jeszcze tu wrócę .............

                                Jednocześnie chciałam przeprosić Was wszystkie za
                                 nieodpowiedziane pytania w zabawie Liebster Award:
                                 nominowane przez Olę, Kidę i Lalowo -sory







25 komentarzy:

  1. hmmmmm? ...a czemu to tak ??? d.

    OdpowiedzUsuń
  2. E! Daty Ci się pomyliły? To nie Prima Aprilis. Ewa, nie wygłupiaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę, przemyśl to jeszcze, wiem, że bywają chwile w życiu, kiedy blogowanie wydaje się najmniej istotne, ale jesteś nam potrzebna, jeśli znikniesz - zostawisz wielką dziurę w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewus a co sie stalo?? Ale mi sie smutno zrobilo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smutna informacja ..:(
    Jeśli jest choć mała szansa, abyś została - uczyń to.
    Twoje wpisy i komentarze niejednokrotnie motywowały i napędzały mnie do działania..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Zawieś bloga na jakiś czas, ale nie zamykaj. Może jeszcze wrócisz. Bardzo nam miło tutaj z Tobą było...

      Usuń
  6. Nieeeeeee.....

    ...


    ...

    Nie pozwalam Ci :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś ?????? To jakiś żart chyba !!!!! Absolutnie nie wolno Ci tego zrobić !!!!! Weź sobie urlop !!!! Ale zaraz zamykać !!!!!! A co My tutaj bez Ciebie zrobimy??????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie przyjmuję tego do wiadomości!
    Nie rób nam tego! Co to w ogóle za pomysł?!
    Na pytania, jak nie chcesz, to nie musisz odpowiadać!
    Plisss, zostań!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, to by była ogromna strata! ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rób tego . Daję ci tą radę . Wogle taki blog opuszczać ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dlaczego tak? Jejuuu... Nie chcę :( Nie przyjmuję do wiadomości... :( Proszę przemyśl to jeszcze! Tak lubię Cię odwiedzać tutaj. Masz takie fajne lale... i Ciebie bardzo polubiłam. Ewuniu :( No smutek ściska serce.

    OdpowiedzUsuń
  12. I nie będę już oglądać kota Rysiaczka? :((( Nieee, to w ogóle jest poza moimi możliwościami akceptacji... :( Ewuniu... dzięki Tobie mam piegowatą Nikusię... Co ja jej teraz powiem, kiedy zapyta, co u Ciebie? Bardzo mi smutno. :( Nie wiem, co jest powodem takiej decyzji, ale liczę na to, że to chwilowe przemęczenie lalkowaniem. Nie odchodź, proszę. Tak, jak dziewczyny mówią - zrób przerwę i za jakiś czas wróć do nas... Lalkuję dopiero kilka miesięcy... Nie znam Cię na żywo, ale tak bardzo Cię polubiłam. W lalkowaniu nie tylko lalki i cała ta plastikowa otoczka jest fajna, ale również osoby, które poznajemy. Czasem to tylko wymiana literek przez internet, a czasem poznajemy się w realu... To wspaniała sprawa. Myślami jestem z Tobą, pamiętaj. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie , ZOSTAŃ Z NAMI !!!! :(:(
    Odpocznij sobie i wracaj , nie rób nam tego :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Od 2 dni nosiłam się z zaległym zaglądem do Ciebie i co? Taka informacja mnie strzeliła???

    No, wszystko właściwie zostało napisane powyżej. Mogłabym tylko powtórzyć większość akapitów...
    Doskonale rozumiem ten stan zmęczenia/wypalenia. I mnie samą nie raz korci, żeby zamknąć wsio i mieć więcej czasu na inne aktywności. Ale jak to ja - biorę na przeczekanie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej! Smutno... Wpadaj tu choć raz na pół roku! Tak miło się czyta Twoje wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  16. O buu! :( To straszne! Mam nadzieję, że to przemyślisz i jeszcze zajrzysz tutaj. Czasem warto trochę odpocząć i wtedy spojrzeć na wszystko jeszcze raz. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaskakująca decyzja. Mam nadzieję, że odpoczniesz i zmienisz zdanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaglądam na bloga rzadko, nie mam dla niego czasu ... w ogóle ostatnio nie mam czasu dla lalek ... wiem również, że jak mnie dłużej nie ma to i czytelnicy mniej ochoczo do mnie zaglądają .. ale jak już znajdę czas na posta, na czytanie, komentowanie to cieszę się tym czasem jak jakaś nienormalna!
    Nie wiem czym jest spowodowana Twoja decyzja, ale widocznie był jakiś powód, że tak zdecydowałaś. Jestem tutaj rzadko, ale chciałabym żebyś wiedziała, że te co prawda nieczęste odwiedziny w lalkowym świecie nie będą już takie same bez Ciebie!
    Mam nadzieję, że przyjdzie czas, w którym zapragniesz wrócić ... a ten świat będzie stał dla Ciebie otworem z mnóstwem osób, które będą czekać na Ciebie i Twój powrót!
    Ściskam mocno i życzę Tobie by wszystko układało się po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja na beszczela podpinam się
      pod każde słowo Pikuliny :DDD

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :