MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 19 maja 2019

7 lat






                                    no tak ... minęło już tyle czasu jak pierwszy raz
                                                    coś tu pokazałam  :)

                                  To taka cyfra nie na okrągło, ale i tak moje lalki
                                   (te wybrane do foto)  -  serdecznie pozdrawiają
                                                                             
                                                                                         WSZYSTKICH



                                                     Lubię takie podwójne moldy  :)


                                  W sumie jest ich tu 14 i jakby podzielić na pół to będzie 7 jak 7 lat 
                                    14 lalek o podwójnym moldzie - niby takie same a jednak inne :)





                                                                   Swiętujemy przy pysznych lodach
                                             z pysznymi truskawkami  (pierwsze w tym roku)
                                             o smaku i zapachu poziomek  <3






29 komentarzy:

  1. Wszystkiego lalkowego z okazji tak zacnego jubileuszu! Piękne panny wybrałaś do świętowania .♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, gratulacje z okazji 7 Rocznicy Bloga!
    Tyle wspaniałości nam tu pokazujesz, że liczymy na kolejne wpisy, nowe ubranka, rerooty i repainty!
    Dziewczyny śliczne i super ubrane a taką porcją lodów i truskawek o smaku poziomek obdzielisz z pewnością wszystkie, nie tylko te ze zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie to by się nie załapały i dobrze, że są w pudłach :P
      Olu jesteś jedną z pierwszych co do mnie tu zagląda i zostawia wpis za co jestem wdzięczna <3 i Tobie też ogromnie dziękuję <3 <3 <3

      Usuń
  3. Ewusiu, piękna rocznica! jakże mi miło, że przez część tych lalkowych latek mogłam z Tobą polalkować i mam nadzieję, że za kolejnych 7 lat nadal będziemy lalkowały wspólnie. Piękne panny i cudowne zdjęcia. Wszystkiego lalkowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jest bardzo miło i serdecznie dziękuję za to że jesteś <3
      Buziaczki <3 <3 <3

      Usuń
  4. Nie zorientowałam się, że są po dwie - poza Alyssą :D Świetny pomysł na wpis. 100 lat blogowania <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że tyle to dożyję :P
      ale i tak dziękuję <3 <3

      Usuń
  5. Ewuniu, gratuluję pięknej rocznicy! I życzę wielu kolejnych, i kolejnych...
    Oby lalkowe hobby nigdy Ci się nie znudziło, oby głowa była pełna nowych pomysłów na piękne kreacje i fantastyczne sesje , oby blogosfera dawała dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzeznko ogromnie dziękuję i dużo buziaków posyłam <3

      Usuń
  6. Gratuluję rocznicy! I oby było ich jeszcze dużo.
    To prawda, niby ten sam mold, a dziewczyny zupełnie inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!! I oby tak dalej, bo uwielbiam do Ciebie zaglądać :). Wszystkiego najlalkowiejszego przy takiej pięknej rocznicy!
    Panny śliczne, a lody z truskawkami wyglądają obłędnie - do szczęścia nie trzeba chyba niczego więcej :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszą mnie Twoje słowa, za które z całego serca dziękuję <3
      no może jeszcze do tych truskawek jeszcze jakaś lampka szampana :P

      Usuń
  8. Gratuluję rocznicy! 7 lat! To szmat czasu w porównaniu z moim dwulatkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! pannice warte sesji, o TAAAK!!!
    ale te truskawki o smaku poziomek będę mi
    się teraz śniły - kocham poziomki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała rocznica, gratuluję i życzę kolejnych pięknych rocznic oraz żeby Twoje hobby się rozwijało.:) Ależ kusisz lodami...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! 7 lat to wspaniała rocznica, okrągła czy nie. Obyś prowadziła blog jak najdłużej, bo z wielką przyjemnością tu do Ciebie zaglądam. :)
    Pomysł z podwójnymi pannami jest genialny! Wyglądają rewelacyjnie. I każda jest zupełnie inna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelio też bym sobie tego życzyła, ale coraz częściej dopadają mnie zwątpienia :)
      Dziękuję serdecznie <3

      Usuń
  12. Wszystkiego lalkowego z okazji rocznicy! Życzę kolejnych "siódemek", bo bardzo lubię tu zaglądać :) A oczy to co rusz mi na na lody z truskawkami, to na lalki uciekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moc zyczen i duzo radosci z blogowania <3 A twoje laluszki sa przesliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. MEGA-GRATULACJE!!!
    Nasze blogi są niemal rówieśnikami :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i MEGA dziękuję <3
      Tak też sobie myślałam, że też jesteśmy w tym temacie
      rówieśnikami :D

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :