MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 23 maja 2019

Ariel Zapf







                                          Jakiś czas temu przybyła do mnie
                                                      Ariel  (Jolinkowa) - Zapf

                             - to od niej do mnie przybyła :)
                       
                                                         Uleńko jeszcze raz DZIĘKUJĘ  <3














                                                Bardzo mi się jej chciało jest  - CUDNA



                      Fotki porobiłam jeszcze przed niedzielą, kiedy to było pięknie i słonecznie
                                            a teraz od poniedziałku już nic tylko leje i leje .




                      Jolina - Ariel

25 komentarzy:

  1. Jaka ona urocza. Nie jestem fanką Jollinek, ale Arielka w tej wersji wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka sympatyczna osóbka. Kapelusz, walizeczka, współczesna Ania z Zielonego Wzgórza. :)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy pysiałek. Ogromne, niebieskie(?) oczyska i rude włosy w jej przypadku to połączenie znakomite. No i super ciuszki ubrała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ubranko. A ten deszcz to z Gdańska :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ona jest cudna! Takie ubranka, kapelusik, buciki to, jak na razie, jedynie marzenie mojej Joliny. Jestem zachwycona jej stylizacją😘 Serdeczności, Ewuniu🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję ogromnie <3
      Nie mogę sobie przypomnieć Twojej a na stronie u Ciebie nie znalazłam jej :(

      Usuń
  6. Ewus prosze bardzo <3 <3 <3 Widac ze u Ciebie jej bardzo dobrze :) Przepieknie ubralas i jezcze na wycieczki zabierasz <3 Prawdziwy lalkowy raj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim lalkom jest u mnie (chyba) dobrze :D
      a Tobie jeszcze raz dziękuję <3 <3 <3

      Usuń
  7. w kapelutku niczym Wydrzycka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutka i niesamowicie słodka! Te płomienne włoski niesamowicie dodają jej uroku... podobnie jak kapelutek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta i Śnieżka to dwie najfajniejsze z całej serii :)
      Dziękuję Chiriann :D

      Usuń
  9. Laleczka jest naprawdę przeurocza :D Bardzo mi się spodobała!
    Super zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Arielka jest chyba moją ulubioną panienką z tej gromadki. :)
    Cudownie ją ubrałaś!
    Ech, ten deszcz daje w kość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak deszcz nie jest fajny do robienia fotek :)
      Dzięki kamelio :D

      Usuń
  11. Urocza panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech... Cóż... Nie zawsze św. Jana... W zeszłym roku, od początku kwietnia mieliśmy lato.
    W tym roku zapowiadało się podobnie i... zdechło.
    Przepięknie wygląda na tle rozgrzanego muru.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :