MOI OBSERAWORZY :

sobota, 11 maja 2019

Alec







                                              Raz jeszcze  Alec Miętówka  :)

                                              w nowej stylówce złożonej z prezentów  :D

                                                    DZIĘKUJĘ
                                                                 zacne kobiety za dobroci <3 <3 <3
                                             




                                                       Cudna sukieneczka od cioci Oli  <3
                     





                                                          Cudne butki od cioci Marzenki  <3


                                                                    Włosy przed ...


                                                           i po zmianie  :D


                                                           Takie teraz urocze dziewczę  :)








23 komentarze:

  1. Wygląda przepięknie! Ja swoją akurat odpakowałam i jestem podłamana stanem jej włosów (to moja pierwsza fashionistka, więc z deczka się zdziwiłam, że włosy tak wyglądają) - możesz powiedzieć, jak doprowadziłaś włosy swojej panny do tak wspaniałego stanu, tj. "po"? Wystarczy je umyć szamponem albo odżywką, czy trzeba zastosować wrzątek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i mycie i odżywka i wrzątek - a tak nawiasem to kto do mnie pisze?

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za info, w weekend zajmę się jej włosami :) Pisze do Ciebie Wiktoria, nie mam bloga ani nic takiego, więc napisałam jako "anonim"^^

      Usuń
    3. Ok :) Rozumiem i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lubię miętę i kolor miętowy, więc panna bardzo przypadła mi do gustu. Sukieneczka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że teraz wygląda naprawdę olśniewająco! Moim zdaniem idealna ilość miętowych pasemek! Cudna buzia i szczery uśmiech!
    Fantastyczne pończoszki, butki i kopertówka! Jak prawdziwa!
    Serdeczności, Ewuś ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a co się namęczyłam nad nimi to moje :)
      Dziękuję Olu i fajnie, że też Ci się podobają <3
      Buziaki Olu <3

      Usuń
  4. Szczęściara! Nie dość, że taka śliczna, to jeszcze takie boskie prezenty dostaje :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak z prezentów to i ja się bardzo cieszę :D
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Świetnie wygląda - wesoło, uroczo :)
    Dobry pomysł z włosami. Tak jest jej o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedtem bardzo mnie drażniły :(
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Bardzo zacne elementy garderoby. Ukłony dla autorki szydełkowej sukienki, nie dość, że pięknie udziergana, to jeszcze bardzo wdzięczna i dziewczęca. Rajstopki, ach, rajstopki, piękne, piękne, piękne! Jestem też pełna podziwu dla butków, w tej skali niełatwo zrobić coś tak zgrabnego. Nad panną Miętówką zastanawiałam się ciężko, czy ją chcę czy nie. Na razie nie, chociaż jej brwi ciężko wyrzucić z pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IHime nie wiem za co najpierw dziękować <3 tyle tak miłych słów - buziaki i dziękuję <3

      Usuń
  7. Super stylizacja. Wszystkie jej elementy są po prostu wspaniałe 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wygląda! A prezenty dostała fantastyczne, każdy by takie chciał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to bym sama takie nosiła :D choć kiecka cudna to może jak dla mnie samej za odważna :P

      Usuń
  9. Fryzura po zmianie prezentuje się dużo lepiej :)
    Zazdroszczę prezentów. Też takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. alr Mietowowłosej dooobrzeee :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, ale ona u Ciebie piękna <3 miałam zapytać jak ogarnęłaś włosy, ale już doczytałam :) Dziękuję za przepis, bo moja też to czeka ;) nawet nie wiedziałam, że ta panna dzieli bliźniaczy mold z barbie #79!! Ale mnie zaskoczyłaś!! Jestem w szoku!!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :