MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 26 maja 2019

Gillian






                                Tak sobie chodzi i śpiewa  :P
                                                                "Motylem byłam, ale przytyłam ..."









                                               Tak się zapierałam, jak żaba błota, że tego
                                               typu ciałka to ja - NIE  i NIE



                                       To dzięki Dollbiemu <3
                                                                       przybyła do mnie krąglutka Tereska.



                                         
                                              Tak wygląda w pudełku - fotka nie moja - z sieci








24 komentarze:

  1. Gill jak zawsze - olśniewa -
    teraz również nieco większą
    płaszczyzną alabastrowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciałko do łba idealnie kolorem pasuje :)
      Dzięki Ineczko :D

      Usuń
  2. Nie mogę się przekonać do tych grubszych ciałek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereska wygląda świetnie. Szkoda że nie mam żadnej lalki plus size :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nekem is van Gillian babám, de még sohasem tettem egymás mellé őket, ezért mos csodálattal nézem milyen jó lett. Nagyon szeretem a ducibb alkatú babákat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jest mi bardzo miło :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. No tak bywa z zapieraniem się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie mów nigdy 😉
    Jak ją ubierzesz po swojemu, to pewnie będzie wyglądać super 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. No i doczekał się Twój świat krągłej laluni. Gratulacje! Panna Gillian wygląda świetnie, a Truskawa co? Odchudzona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta... okazje czyszczą portfel :)
      Dziękuję Marzenko <3
      Kupiłam ją z inną głową nie "Truskawką"

      Usuń
  8. Rany! Ty i lalka Plus size?! To mnie zwaliło z nóg :))) Myślałam, że śnię i że to nie Twój Blog!
    No i widzisz, jaka ona fajna? :))) Z buzią Gillian jest po prostu rewelacyjna!!! Super, że ją w końcu masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu mnie też to zwaliło z nóg :P
      Myślałam, że pójdzie dalej w świat :D
      ale z łbem Gillian daje rade :)
      Dziękuję Olu <3

      Usuń
  9. Ciągle się grubinkom przyglądam - bardzo mi się podobają na zdjęciach innych kolekcjonerów, ale kiedy w sklepie trzymam pudełko w ręce, jakoś nie mogę się zdecydować. Może po prostu czekam na tę "swoją" i wtedy zaskoczę tak samo, jak Ty :). Gillian jest bardzo milutka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją z drugiej ręki, gdyby nie to z pewnością w sklepie bym nie brała i tak sobie myśle, że do Ciebie też w odpowiednim momencie trafi :D
      Dzięki Chiriann <3

      Usuń
  10. Ja się zapierałam dużo krócej i bez werwy, teraz mam ich pięć. :D

    Czekam na Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.... :D
      Trwało to dość czasu, ale i tak nie jestem do końca przekonana :)
      Dzięki Kamelio <3

      Usuń
  11. Świetnie wygląda w tej odsłonie!!!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :