MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 16 maja 2019

Dzidziusie






                            Dzień Lalkowego Dzidziusia      
                                                                      był wczoraj
                                                                       zgodnie z Kalendarzem Szarej Sowy  :)    

                                 U mnie tyle ... i aż tyle ... i o tyle ... za dużo dzidziusiów  :P

                                       Nie raz już pisałam, że nie lubię dzieckowatych lalek  :)))








                            ... ale na przestrzeni lat uzbierałam tak niechcący.

                                       






21 komentarzy:

  1. Wszystkie cztery ślicznoty. Takiego jak w niebieskiej spódniczce mam. A ten białasek, to kto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dowaliłaś! :)))
      Faktycznie nazbierałaś fajną czeladkę :-)
      Też nie zbieram takich maluszków, ale jeden by się przydał do sesji na Dzień Matki na przykład :-)
      Super bobasy :-)

      Usuń
    2. Olu one tak się same nazbierały :D

      Usuń
  2. Nie zbieram dzidziusiów ale miło popatrzeć u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no właśnie bo te dzidziusie to taka inna bajka :)
      Dzięki Ewuś <3

      Usuń
  3. bliźniaki chętnie zaadoptuje któraś z kobitek -
    a chłoptaś to braciszek mojej niuni z postu:

    http://szydeleczkowo3.blogspot.com/2019/03/kilka-ciastek-do-kawy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Murzyńskie bliźniaki rządzą! Na pierwszym ujęciu wyglądają niemal groźnie, jakby im chodziły po głowach jakieś niecne myśli odnośnie reszty ekipy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzidziusiów brak, więc oglądam u Was. U tych niezbierających też. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu umknęło mi święto z lalkowego kalendarza :-( Ostatnio siedzę w papierach, bo piszę sprawozdanie ze stażu na ostatni stopień zawodowy w mojej nauczycielskiej "karierze" - nauczyciela dyplomowanego. Mówię Ci - mam dość tych papierzysków. Dzidziusie fajne... Ja też mam kilka, ale nie mam teraz kiedy ich ofocić :-( Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :